李察通訊 leecha.blogspot.hk

leecha.blogspot.hk

2008年1月22日星期二

是誰的惡作劇??

未留名者 已針對您的文章「O- 的爸爸,你在那裡?」留下新意見:

不是吧!叫我如何向好友交代?他幾乎專程由外國回港呢!><

---------------------------------
李察回應:


末留名的朋友,

真是十分對不起。李察一時手快,未曾查証,代發了一則惡作劇的連鎖信。
上網一查,這封信己經在網上「生存」超過三年以上。

但仍有人把它發來李察的信箱。

以下是一點網上搜來的資料:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

上Google 找一找 “伍忠業 BB” 經已可以知道呢封信經已生存3年以上,

個電話9735 8296 都無Service 了。問你發來做乜? 相信邊個唔好彩
申請了呢個電話都會即刻停用,如果唔係一日到黑都會有人打電話來求証或送佢O-型血。

查實一封無deadline ,只有少量資料的連鎖信可以響internet 上生存多久呢?

.............

你爸爸都唔知點解一見呢D 不實的傳言就著掣,搞到3點都唔睡打呢篇野。
呢個網言網語TAG 都好多呢D連鎖信,可能你爸爸一日收好多呢D junk mail….

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

問題:難道有的人真的是這樣空虛?

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁