李察通訊 leecha.blogspot.hk

leecha.blogspot.hk

2008年1月17日星期四

你是否 「O─ 」血型的人?

Subject: 係香港BB, 不合也請forward俾人, 超級感激!


救救 BB ( Send 就會有 好報啦 ) 請幫幫手 send 個 信 息俾人! 有一個七個月大 BB,因為依家患上 cancer ,而佢 血型係罕有的 ( o- ) , 如果係 ( o- ) 血型的朋友,願意幫忙的話,請聯絡佢 爸爸伍忠業先生 (852)97358296

A 7-month baby who is diagnosed with cancer. His/her blood type is O-, if you're or your friends are of this blood type. would u pls kindly contact his/her father Mr. Ng at (852)97358296 Thanks!!


好心有好報! 請 forward 俾人呀! THANK YOU !

李察回應:

請本著愛的原則,做這一件好事吧。

如果你是( o- ),相信你一定知道怎樣做的。
如果你不是,也請把這訊息,廣傳開去。

我們都是互相愛的。

We Love Each Other!


李察上

1 則留言:

Anonymous 匿名 說...

親愛的李察先生:

我把這文章forward出去, 真找的到了有o-型血的人, 可惜上述的電話已停上使用, 請問可知還有其他方法可聯絡bb的爸爸嗎?

2008年1月20日 下午6:52  

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁