李察通訊 leecha.blogspot.hk

leecha.blogspot.hk

2008年3月31日星期一

中國人就有救了

未留名者 已針對您的文章「為甚麼王安石失敗?」留下新意見:

記得中學時, 讀到王安石果斷覺得好悲痛, 讀晚清既歷史, 更加讀
到我嘔血. 再讀到去文革, 我真係想死. 我地應該點做先可救到我地中國人?

我記得聖經中有講過, 人如果想離開神, 靠自己去成長, 係妄自尊大, 必定
受罰. 如果中國宣佈天主教做國教, 要全中國人都信天主, 讓中國人學下咩
叫博愛, 無私, 偉大既精神, 唔好再爭奪小小既私利.

我留意到中港台, 總之華人社區既電影, 電視劇, 小說, 幾乎都係計謀呀,
手段呀, 扭曲既愛既觀念. 反觀韓國既大長今, 密陽, 日本白色巨塔, 華
麗家族都係有深度, 有偉大既精神既電視劇.

我想如果有一日, 中國可以出到幾本, 有偉大既精神既故事, 從而改變中國
人既思維習慣, 中國人就有救了.

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁