李察通訊 leecha.blogspot.hk

leecha.blogspot.hk

2008年10月24日星期五

過份打壓個人觀點

nightingale 已針對您的文章「怎樣徹底更新人類的文化?」留下新意見:

我覺得依個社會過份打壓個人觀點。什麼都說整體主義,但又唔見D人團結,敢樣會唔會阻止我地成心?

我係老街坊,我認為我地文化係要改。想同外省人、外國人做下朋友,都俾人話我怪誕。大家學術上交流下,或者生意往來有嘜唔妥。反而,愛黨愛國就與生俱來。硬係有D唔妥。


李察回應

從中方到西方,這一點是現代文化的特色。

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁