李察通訊 leecha.blogspot.hk

leecha.blogspot.hk

2009年3月25日星期三

佢地無鑑賞力,遲早俾佢地累死中國文化。將中國文化同邪惡思想混合。

nightingale 已針對您的文章「為甚麼禮儀師是沒有出路的?」留下新意見:

其實我認為現在"西方文化"無敢壞,其實佢地的中心思想都係來自東方。所以我住該區,有個白人西醫,走去學中醫我係支持。
我係唔鍾意憤青,佢地無鑑賞力,遲早俾佢地累死中國文化。將些中國文化同一些邪惡思想混合。培訓憤青的金錢可以省下,留給一些喜愛歐洲文化的人研究一下,話唔定可以使我地的鑑賞力更上一層樓,又學到一些新科技、小玩兒。然之後幫到中國文化走到出路。


李察回應:

你是對的。
鑑賞力,就是美的感覺能力。
當你知道,原來,美就是情。最純潔的情,可以導人向上。

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁