李察通訊 leecha.blogspot.hk

leecha.blogspot.hk

2009年3月15日星期日

Peggy 的問題:
我可以點做呢?

Peggy(PatPat) 已針對您的文章「誰是用So-What 去思考的?(你講 D 咁野俾我知做乜?)」留下新意見:

我身邊d人好多都係咁, 尤其是d同事, 講飲講食就最鍾意, 重要講黎講去都係呢d, 我覺得佢地講既野真係好無聊, 我加入唔倒佢地既話題, 佢地就覺得我自閉.......諗番起我中學時代都係咁, 好在日久見真情, 總算有幾個好友維繫倒, 但起d咁既風氣之下, 我可以點做呢?


李察回應:

你的問題,如果擴充開去,就是:我們整個人類文化,應該怎辦?

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁