李察通訊 leecha.blogspot.hk

leecha.blogspot.hk

2008年7月17日星期四

我竟從未在媒體中聽過一毫

Peggy 已針對您的文章「「電」的相反是甚麼?」留下新意見:

親愛的李察先生,

這幾日我睇左幾本關於石油危機既書,
原來近十年黎, 好多學者專家都不斷出書又呼籲石油危機既事, 但我竟從未在媒體中聽過一毫, 我同朋友講, 佢地仲渾渾噩.. 仲話有好多其他能源, 卻一點都唔知e d能源都係用石油推動, 而且根本冇可能取代石油既位置...佢地既態度係完全唔想討論呢個問題, 亦不斷否認有呢個問題存在...

我對人類可以渡過呢個危機, 找到新既能源係有住絕對既信心, 但之前我地會有一段非常困難既時期, 而且將會致少死幾十億人...

Peggy

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁