李察通訊 leecha.blogspot.hk

leecha.blogspot.hk

2008年7月18日星期五

我地中國人就算死淨最後一個都唔會面對現實

peggy 已針對您的文章「新的能源,能否極速發生?」留下新意見:

要人類明白了要有全新的求知網絡,和一場能源危機,知識危機,並很快找到方法的。根據人類面對問題既歷史, 我的態度是悲觀的, 人類多數都係等到悲劇一發不可收拾先會作出反省, 找解決方法, 不過呢個係西方人, 我地中國人過左一千年都仲攪唔清王安石既問題, 魯迅被邊緣化, 柏楊更加唔係歷史學家, 我認為我地中國人就算死淨最後一個都唔會面對現實, 黑暗既日子即將來臨, 而且不可避免, 但我會相信黑暗會過去, 而人類文明中既精華所在, 不會滅亡.

Peggy

李察回應:
很難相信,你說的可能是真的。
而中國人的這種特徵,是從孔子來的。

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁