李察通訊 leecha.blogspot.hk

leecha.blogspot.hk

2008年7月25日星期五

書展係就係好多人

peggy 已針對您的文章「沒有了石油,還有沒有石油文化?」留下新意見:

親愛的李察先生,

很遺憾我呢兩日起書展反工, 書展係就係好多人,但真係買書既攤位幾乎都係冇咩人去睇既. 反而果d買精品既, 雜誌, 漫畫, 有好多禮物送果d就人山人海, 好多人都起度兜圈, 兜下兜下, 都唔知自己行咩, 不過d friends, 女/男朋友話黎行咪跟過黎行下囉! 有d同佢地做推介, 傾下計可以係發覺呢個人d思維其實好簡單, 李察先生啊! 起香港其實有好多人都唔鍾意用腦, 我已前識個人佢講明話我下諗野就頭痛, 有好多人一面對問題就係逃避, 不斷逃避. 最好就係唔駛做, 有得食, 日日飲飲食食, 吃喝玩樂, 永遠唔駛諗野, 唔駛承擔, 一直一直, 咩都唔駛諗! 呢個就係我眼中既現代人思維網絡, 我但願我係錯.

peggy


李察回應:

謝謝你告訴大家「書展」的一些現象呢。

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁