李察通訊 leecha.blogspot.hk

leecha.blogspot.hk

2008年7月29日星期二

見證左無數偉大既價值, 堅毅, 忍耐, 愛, 信任, 創造, 這些都是六千萬年前既恐龍不能想像.

Peggy 已針對您的文章「為甚麼汽車不能吃叉燒飯?」留下新意見:

親愛的李察先生,

在我工作的地方, 別說這種問題, 連一些對應現實的問題, 亦不能問, 他們說是因為規矩至上, 後來我發現是因為面子至上, 後來我發現係因為他們, 在上位既人既冇能, 才是真正既原因.

李察先生啊, 我這幾天在想, 那些恐龍稱霸地球1億6千萬年, 最後變成石油, 我地人類用左百幾年既時間就用完了. 假設如果恐龍既存在係為左成為石油, 咁我地人類既存在係為左咩呢? 我地人類存在左幾千年, 見證左無數偉大既價值, 堅毅, 忍耐, 愛, 信任, 創造, 這些都是六千萬年前既恐龍不能想像. 地球已經有45億年歷史, 仲有約五十億年, 太陽係就會消失, 人類總有消失既一日, 這些都是大大超出了我們可以想像到的範圍. 而我既結論係無論將來既環境係幾咁艱苦, 我地都要努力活下去, 見證偉大既價值, 先可以向 上帝交代, 先可以登上天國既階梯, 進入窄門.

Peggy


李察回應:

你的問題,提得極好呢。

你問:咁我地人類既存在係為左咩呢?

讓我們大家都來想一想吧。

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁